Sunday, September 07, 2008

အခ်ိန္ time

1
အခ်ိန္က လူကုိမေစာင့္ဘူး။
ဒါလူတုိင္း သိတဲ့ စကားပါ။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္ တမ်ဳိးေၿပာင္းေၿပာၾကည့္မယ္၊ ဟုတ္ကဲ့.."အခ်ိန္က လူကုိေစာင့္ပါတယ္" ကြ်န္ေတာ့္စကားကုိ အားလုံး ရယ္ၾကပါလိမ့္မယ္၊ ေပါက္ကရေၿပာတယ္လုိ႔လည္း ဆုိၾကပါလိမ့္မယ္။ ကြ်န္ေတာ္ မွန္တာေၿပာတာပါ။ အခ်ိန္က လူကုိေစာင့္ပါတယ္။

မယုံေသးဘူးလား ဒါဆုိ ဥပမာ တစ္ခုေၿပာၿပပါ့မယ္၊ ၿပီးရင္ ကြ်န္ေတာ္ေၿပာတာ ဟုတ္မဟုတ္ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ ၿပန္ဆန္းစစ္ ၿပီး comments မွာ ကြ်န္ေတာ္ေၿပာတာ မွန္ မမွန္ကုိ ေရးသားေပးသြားၾကပါ။
ကဲ စလုိက္ၾကစုိ႔ဗ်ာ............ခင္းဗ်ား အသက္သုံးဆယ္ အရြယ္ေရာက္ဖုိ႔ ႏွစ္ေပါင္းသုံးဆယ္ မေစာင့္ခဲ့ရဘူးလား။
တစ္နာရီအတြင္း ခင္ဗ်ား အသက္ တစ္ႏွစ္ၾကီးခ်င္လုိ႔ မရပါဘူး။ အသက္တစ္ႏွစ္ၾကီးဖုိ႔ အတြက္ အခ်ိန္က ခင္ဗ်ားကုိ တစ္ႏွစ္တိတိ ေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ေၿပာတာေပါ့ အခ်ိန္က လူကုိ ေစာင့္ပါတယ္လုိ႔။
ရွင္းရဲ့လား....ေနာက္တခုဗ်ာ အားလုံး ဒီစာ ဖတ္ေနခ်ိန္ နာရီကုိၾကည့္လုိက္ပါ။ ေနာက္ ၅မိနစ္ၾကာဖုိ႔ အခ်ိန္က ခင္ဗ်ားကုိ ေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္။
တကယ္မေစာင့္ အခ်ိန္မဟုတ္ဘူး ကုိယ့္ရဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္အခုခ်က္ခ်င္း ထလုပ္လုိက္ပါ။ အခ်ိန္က ခင္ဗ်ားတုိ႔ကုိ အႏွစ္ ၂၀၊ ၃၀၊ ၄၀၊ ေစာင့္ေပးခဲ့ၿပီးၿပီ။ အလုပ္လုပ္ဖုိ႔ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ တာ၀န္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္။
အခ်ိန္ေႏွာင္းသြားၿပီ ဆုိတာ မေၿပာနဲ႔ အခ်ိန္က ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေသတဲ့ အထိ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အေၾကာင္းေၿပာေနဦးမွာပါ။
တခ်ဳိ႔ကလဲ ဆင္ေၿခေပါ့ ပညာမွ မၿပည့္စုံတာ၊ လုပ္မွမလုပ္တတ္ေသးတာ၊ ဘာလုပ္ရမွာလဲ ၊ အရင္းအႏွီးမွမရွိတာ စသည္ၿဖင့္ေပါ့၊ ကြ်န္ေတာ္ေၿပာပါ့မယ္ ေသလြန္ၿပီးတဲ့ ကမာၻေက်ာ္ ဂီတပညာရွင္ ဗီသုိမင္တုိ႔ မုိးဇက္တုိ႔ ၊အေမရိကန္ သမၼတ လင္ကြန္းတုိ႔ကုိ ၿပန္ႏွဳိးၿပီးေမးလုိ႔ရရင္ေမးေပးခ်င္တယ္ ။
(ခင္ဗ်ားတုိ႔ ေသတဲ့အထိ ပညာၿပည့္စုံသြားရဲ့လား) (ပညာၿပည့္စုံသြားလုိ႔ ေသပစ္လုိက္ၾကတာလား)
သူတုိ႔ရဲ့ အေၿဖက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မၿပည့္စုံသြားပါဘူး..... ဒါဆုိ ဘာလုိ႔ေသလြန္ကုန္ၾကတာလဲ....
အခ်ိန္တန္သြားလုိ႔ပါ........
ဒါပါပဲ ...ဘယ္သူမွ ေသသည္အထိ ပညာရည္ ၿပည့္စုံသြားတဲ့ လူမ်ဳိး မရွိပါဘူး။
ဒီလုိပါပဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အလုပ္လုပ္ေနၾကပါတယ္။ ပညာၿပည့္စုံလုိ႔လုပ္တာလား....မဟုတ္ပါဘူး။
ၾကိဳက္တဲ့လူကုိ လုိက္ေမးပါ ပညာၿပည့္စုံသြားပါၿပီဆုိတဲ့ သူတစ္ေယာက္မွ မရွိပါဘူး။
အဓိက ကေတာ့ လူတုိင္းဟာ ကုိယ္တတ္သေလာက္နဲ႔ ကုိယ္လုပ္ေနၾကတာပါပဲ။ အလုပ္အတြက္ ပညာရည္ၿပည့္၀ဖုိ႔ လုိတယ္ဆုိတဲ့ အယူအဆထက္ လုပ္ရင္းသင္သြားပါ ဆုိတာကုိ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ပညာမတတ္လုိ႔လားေတာ့ မသိဘူး ဒီအယူအဆ ကုိပုိၾကိဳက္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ အားလုံးကုိ အလုပ္လုပ္ေစခ်င္ပါတယ္ လုပ္ရင္း သင္ရင္း ဘ၀မွာ တုိးတက္စရာ အမ်ားၾကီးပါ။ ပညာမတတ္ပဲ ခ်မ္းသာသြားၾကတဲ့ လူေတြလဲ ေတြအမ်ားၾကီးပါ။
ကဲ.........အခုခ်ိန္ကစၿပီးနာရီကုိၾကည့္လုိက္ပါ အခ်ိန္က ခင္ဗ်ားတုိ႔ကုိ ေစာင့္ၾကည့္ေနပါၿပီ။
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မတ္တပ္ထရပ္ ၿပီး လုိက္ခဲ့ဖုိ႔ေတာ့လုိပါတယ္။
ေဆာရီးဗ်ာ......ကြ်န္ေတာ္ေၿပာတာ ဆုံးမသံ ပါသြားရင္ ခြင့္လႊတ္ပါ။ ကြ်န္ေတာ့္အရြယ္၊ ကြ်န္ေတာ့္ အေတြ႔အၾကဳံ၊ ကြ်န္ေတာ္ ေနပုံ၊ ထုိင္ပုံနဲ႔ ဒီလုိ ဆုံးမစကား ေၿပာဖုိ႔ မသင့္ေတာ္ဘူးဆုိတာ သိပါတယ္။
ဒါေပမဲ့ ခင္ဗ်ားတုိ႔မွာသာ ရည္မွန္းခ်က္ တခုခု ရွိခဲ့ရင္...နာရီလက္တံေလးေတြ ေရြ႔တုိင္း အဲဒီ နာရီထဲမွာ ခင္ဗ်ားတုိ႔ ရည္မွန္းခ်က္ကေလးက လွလွပပေလးၿဖစ္ေပၚလာမွာ အေသအခ်ာပါပဲ။

1 Response to အခ်ိန္ time

21 January 2009 at 16:13

အဲလို တစ္မ်ိဳးေတြးေတာ့လည္း ဟုတ္ေနတာပဲ.. :) အလုပ္ဆင္းဖို႔ ညေန၅နာရီတိုင္းက က်ေတာ့္ကို ေစာင့္ေနတယ္ ဟာဟ.. က်ေတာ္ ေသရင္ေတာ့ လာႏိုးေမးေနာ္... ထေျဖေပးမယ္... ဟိဟိ :D :P

Post a Comment

အခုလုိ တကူးတက လာေရာက္ ေ၀ဖန္၊ေၿမွာက္ပင့္၊အားေပး၊အခြ်န္နဲ႔မ
အဲဒီထဲက တခုတခုနဲ႔ လာေရာက္ေရးသားသည္ကုိ အထူးစပါယ္ရွယ္
၀မ္းေၿမာက္၀မ္းသာ ၿဖစ္ရပါေၾကာင္း